niedziela, 18 sierpnia 2013

Cześć Wam wszystkim!

Już od jakiegoś czasu zabieram się do napisania tego posta i chyba nadszedł czas aby te plany zrealizować:)

Od kiedy pamiętam z wypiekami na twarzy śledziłam kolejne posty pojawiające się w polskiej (i nie tylko) blogosferze. Posiadam mnóstwo ulubionych, pozapisywanych w podzielonych na kategorie zakładkach blogów z których część postów znam niemal na pamięć. Z zazdrością przeglądałam rozmowy blogerek, żałując, że sama nie należę do tego kręgu. Niemal oczywiste stało się dla mnie założenie bloga.

O czym będę pisała?

Przede wszystkim o mojej drodze do wymarzonej sylwetki, zdrowym odżywianiu. Od 2 lat interesuję się rozwojem osobistym, więc również chciałabym poruszyć niektóre tematy. Jako że studia w Stanach Zjednoczonych zawsze były moim marzeniem, chciałabym z Wami również podzielić się informacjami na ten temat- jak mi idzie, co trzeba zrobić aby te marzenia zrealizować, co JA robię.

Mam nadzieje, że uda mi się Was zaciekawić i zostaniecie tu na dłużej.
Pozdrawiam!
 D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz